کتاب چرا تبلیغات محیطی؟ برگرفته از کتابهای آموزشی انجمن تبلیغات محیطی آمریکا در مورد عملکرد یک نام تجاری، رفتار مشتریان، تشریح رسانهی تبلیغات محیطی، مقایسه ارزش رسانهها، قدرت بیهمتای رسانهی تبلیغات محیطی، اندازهگیری تبلیغات محیطی طراحی موثر برای تبلیغات محیطی و .... را به طور کامل توضیح میدهد.
کتاب چرا تبلیغات محیطی، نوشته انجمن تبلیغات محیطی آمریکا ترجمه علیرضا صدر محمدی در قطع جیبی در 264 صفحه به قیمت 9000 تومان منتشر شده است.
علاقهمندان جهت تهیه کتاب میتوانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه، خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفنهای 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.